Update November 2013

Ook de afgelopen tijd niet stilgezeten. De versnellingsbak is ondertussen gemonteerd op het chassis, inclusief een nieuw druklager.

Verder gegaan met de bumpstops kaal te maken om ze vervolgens ook opnieuw een laagje verf te geven. 

Toen konden de veerplaten aan de kokers vastgemaakt worden waar de aandrijfas doorheen loopt. Helaas kwam ik 3 boutjes tekort, dus moest ik opzoek naar nieuwe. Ritje langs Gerritse IJzerwaren in Zeist bood de oplossing, met versterkte boutjes kon ik weer verder met het monteren.

Verder ook nog even met de motor bezig geweest, volgens de verkoper was deze plug & play. Maar we vertrouwden het niet helemaal dat alle keeringen vervangen waren, dus toch even het vliegwiel er af getrokken. En het lijkt mij niet onverstandig om de krukaskeerring ook te vervangen.

Het speciaal gereedschap waarmee het vliegwiel geblokkeerd wordt.

Er kunnen dus weer wat onderdelen besteld worden. Voor staat hij nu op z,n wielen. Achter moeten we nog even verder met de remmen.

Volgende keer meer!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.